مزیت های استفاده از پالت چوبی چیست؟

پالت چوبی را می توان از انواع مختلف چوب ساخت، که تفاوت در جنس پالت چوبی بر روی استحکام و توان آن اثر می گذارد.

بهتر است بدانید که پالت چوبی نه تنها برای محیط زیست ضرر ندارد و باعث جنگل زدایی نمی شود بلکه می توان از آن به عنوان یک انتخاب دوستدار محیط زیست نیز نام برد. زیرا پالت چوبی بعد از استفاده های مکرر و اتمام عمر مفید، مورد عمل بازیافت قرار می گیرد و در موارد زیادی تبدیل به مالچ می شود و از آنجا که مالچ برای تقویت خاک و رشد درختان جدید بسیار مفید است، بنابراین نتیجه می گیریم که پالت چوبی به هیچ وجه مخالف با محیط زیست نیست.

علاوه بر این پالت چوبی دارای قیمت پایینی نسبت به سایر ابزار حمل و نقل است از این رو استفاده از آن در کارخانه ها و انبارها و سایر مناطق بسیار مقرون به صرفه است.

دلیل استفاده زیاد از پالت های چوبی، حمل و نقل کانتینری است. اکثر انواع پالت چوبی به راحتی می توانند ۱۰۰۰ کیلوگرم بار را حمل کنند. امروزه، بیش از نیم میلیارد پالت چوبی در هر سال ساخته میشود و جالب است بدانید که حدود دو میلیارد پالت چوبی فقط در سراسر ایالات متحده مورد استفاده قرار میگیرد.

حرکت در طبقات مسطح پالت چوبی، گسترده و محکم راحت است. بزرگترین سرمایه گذاری هایی که به استفاده از پالت چوبی اقتصادی نیاز دارند در ساخت و ساز ساختمان تجاری یا صنعتی می باشد. عبور از درب و ساختمان باید امکانپذیر باشد. برای کمک به این موضوع، برخی از استانداردهای اخیر پالت چوبی طوری طراحی شده اند که بتوانند از درب های استاندارد عبور کنند.

فقدان یک استاندارد بین المللی برای پالت چوبی  باعث ایجاد هزینه های مداوم قابل توجهی در تجارت بین الملل می شود. این استاندارد با نیازهای ما از یک پالت چوبی در صنایع متغیر است.

در زیر با برخی از انواع پالت چوبی آشنا میشوید:

  •     جعبه پالت چوبی (پالت چوبی باکس)
  •     پالت چوبی یکبار مصرف
  •     پالت چوبی بلاک
  •     پالت چوبی دو شاخه
  •     پالت چوبی اروپایی
  •     پالت چوبی تک شاخه
  •     پالت چوبی حمل و نقل
  •     پالت چوبی استرینگر
  •     پالت چوبی چهار طرفه

پالت چوبی شهبازی یک مرجع تخصصی در زمینه پالت چوبی است. این مجموعه از زمان آغاز فعالیت خود با به کار گیری نیروی مجرب و متخصص در صنعت پالت چوبی یک به یک پله های پیشرفت را طی کرده و امروزه به عنوان یکی از برترین ها در زمینه پالت چوبی ، مورد استقبال گروه کثیری از هموطنان عزیز قرار رفته است. شما میتوانید جهت مشاوره و خرید با کارشناسان ما در مجموعه شهبازی تماس حاصل نمایید.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *